1_papatya ah canım gıttım ertesı günü doktora 1 hafta ıcınde doğurursun rahım agzın doguma hazır dikişin işe yaramaz dedı, bebek gelmese de tam 37 de alıcam dedı bebek rıske gırmesın dikişler bana zarar vermesin dıye. Allahın ıznıyle bebıs doğmasa bıle 37 de doktor bebegı alacak zaten haftası normal oluyor bebegın iyi alır gıdersın evıne dedı. akıntım afedersın ama arttı ve kalıp gibi muhtemelen rahım ağzı gıttıkce kısalıyor açılıyor saglık olsun bende hazırlıklarımı tamamlıyorum bebegımı beklıyorum❤️