merveess88 Son adet tarihim 9 kasım 09.12.24Adetin 2.günü 134.2 11.12.24 Adetin4.günü 191.7 İki katı artmamış beta tedirgin olmalımıyım bilemedim ilk gebeliğim
Basakcim merveess88 kimyasal gibi görünüyor. Muhtemelen bir kaç güne kanamanız başlar. Çok geçmiş olsun 🙏🏻
Shruzn merveess88 umutlanmanızı istemem sağlıksız gebelik benzer değerlerle aynısını yasadım düsükle sonuçlandı 😔
gezentianne merveess88 İki katı değil de minimum yüzde 60 gerekiyor 214 ve üzeri olmalıydı ama belki makinadan kaynaklıdır son bir kere daha verince kesinleşir
merveess88 Evet aynı yerde aynı saatlerde yaptım gebelik testimde ikinci güne göre çok daha belirgin diğer çizgiyle aynı neredeyse
Sny_hkn10 merveess88 Merhabalar son adet tarihim 7 Kasım 5 Kasım’da 24 ile öğrendim pozitifi 9 Kasım’da 56 11 Kasım’da 91 Benimde öyle aman aman artmıyor doktora da gitmedim kötü yorum yapıyorlar diye
smnrctnn0 Sny_hkn10 benimde son adet tarihi 7 Kasım 5 Aralık 25 7 Aralık 76 10 aralık 267 olarak devam ediyordu
Sny_hkn10 Basakcim bugunki kan sonucum 168 çıktı iki gün önce 91di iki katı artmıyor ama artıyor illa bakalım ne olucak
gezentianne merveess88 Canım yüzde 61 artmış🧿 Normal görünüyor. Sen de chat gbt indirip istediğin her şeyi sorabilirsin arkadaşınla yazışıyprmış gibi. Dünyadaki tüm verileri toplayıp anında cevaplıyor
merveess88 @gezentianne yapmaya çalıştım ama yapamadım ondan sana sormak istedim canım çok teşekkür ederim başta yüzde kırk iki artmıştı ya canım kimyasal diye düşünmüştüm teşekkür ederim🧡🥰