minikpanda0 İkili tarama testimi devlet hastanesinde yaptırdım 2 hafta oldu henüz sonuç çıkmadı. Sizin sonuçlarınız ne zaman belli olmuştu ?
eefkk minikpanda0 bende devlet hastanesinde yaptırdım bir gün içinde çıktı yoğunluğa bağlı da olabilir uzun sürmesi