Kızlar bugün çatı muayenesi oldum 38+2 yim ilk defa olacak olanlar cok can acıtıcı bir sey değil sakın paniklemeyin . Nst sancım yok bebek doğum pozisyonunda kanala yerleşmemiş ama doktor bir parmak acılman var dedi böyle olup da doğuran oldu mu acaba bu acılma kac gün sürer devamı gelir mi önerileriniz var mı ?