Kızlar üzücü bi haber veriyorum. Oksapara bu ay içinde 2 defa zam gelmiş. Artık raporlu dahi olsak %20sini ödeyecekmişiz. Kutu başı 285 tl fark ödedik. 6 kutu için 1706 tl ödedik yani. Bugune kadar hiç ücret ödememiştik ilk defa oldu saglık bakanlıgı artık %20sini alıyor dedi eczane hem de tanıdıktı eczanemiz