Melove Doğuma 2 bucuk ay falan var ama ben normalinden de sezaryanindan da korkuyorum. Siz de öyle mi?
Gamzecebecii Melove ben korkmuyorum ya sadece hatta doğum videoları izliyorum sezaryen ya da normal doğum fark etmeksizin 😅sadece tek sorun normal doğum istiyorum bende sezaryan olursam çok zorlanırım gurbette tekim 🥹
turkan403 Melove üç sezeryan olucak🥺 düşünmedim gün yok🥺🥲😂 normal bu korku zaman yaklaştıkça geliyo o korku sanki ama sonrasını inanın hatırlamıyosunuz bile sağlıkla gelsinler inşallah🤲
Patito__ Melove cnm suan besinciye hamileym hic korkmuyorum Cunku 4 tane dusugum vr ondan kotu değildir dogm:) oyle dusun guzel birsey ve Rabbim bize mutlaka yardim edecektir Akışına birak Allaha birak….
turkan403 Melove var tabiki her dogum farklıdır ama sizn ilkse ilkler güzel oluyo🥰 ben ilkmde zorlanmdm inanın
Serrabade 16 aralıkta doğumum var. 2. Sezaryen olucak acayip tırsıyorum. Sorana da yooo heyecan diyorum ahahaj😂😂