Lolli Regle 6 kala test negatif çıktı. Bu şekilde ilerleyen günlerde pozitif görenler hikayelerini paylaşabilir mi 🥹
Minnakpopus Lolli çok erken yapmışsınız varsa bile negatif çıkması çok normal. Regli gününüzün geçmesini beklemelisin
Tutar13 Lolli bende 10 gundur cok fazla kasık agrısı olunca bat 7gun varken yaptım negatif cıktı oyuzden adeti beklemek en iyisi
leyl25 Aydnkynk benimde regle 7 gün var ama yumurtlamam erken oldu ve yumurtlama üstünden 12 çatlama üstünden de 10 gün geçti erken gebelik testi yaptım bugün negatif bazıları öğreniyor ben böyle olunca umutsuzluğa düştüm adeti bekliycem