Kızlar merhaba sonunda bugün testimde pik gördüm bundan sonraki süreçte testi yapmaya devam etmeli miyim? Yaparken nelere hangi durumlara dikkat etmeliyim? Ve eğer gebelik oluşursa gecikme olmadan da hamilelik testinde sonucum en erken ne zaman çıkar? Testimin sonucunu da alta ekliyorum şimdi