gizemtas54 5 haftalık gebeyim çok bulantım oluyor hiç bir besin yiyemiyorum su bile içmek istemiyorum. Prilam dr ilacını kullanıp memnun kalan/memnun kalmayan var mı?
Hayatbirkere gizemtas54 benimde 6. Haftalıkken başladı bulantı kusma 🙃 prilam kullanmaya başladım geçti yoksa yemek bile yiyemiyordum 15 haftalığım hala devam ediyorum çünkü kullanmayınca eski halime geri dönüyorum bir zararını görmedim
aycabelgin0 Evet sabah bulantım oldu gittim aldım eczaneden fayda etmez diyordum ama 2 tane içtim rahatım şimdi
Esiilaa Haftaya girmemle birlikte inanılmaz bulantı kusma iştahsızlık başladı 4-5 gün zor dayandım kilo verdim resmen dr yazdı bu ılacı hemen basladım geceler 2 tane içiyorum yarım kutu bitti ilacı kullanmaya basladıgım gibi bulantılarım kesıldi resmen kendıme geldim bir haftam cok kotu gecmıstı keske daha once kullanmaya baslasaydım dedim bi süre kullanıcam gibi duruyor
Esiilaa gizemtas54 cok cok zor bir hafta cektim resmen halsiz kalıyor ınsan cok kotu yeter ki işe yarasın dedim yaradı cok sukur ıns size dr yarar
gizemtas54 Esiilaa Evet tatlı tuzlu ekşi hiç birşey yiyemiyorum buzdolabını bile açınca midem bulanıyor. Hepimize şifa olsun inşallah🌸