Yarın Allah nasıp ederse 36 haftalık oluyoruz, normalde sabahları hep çok akıntım olur zaten hatta sarı olur doktor normal olduğunu soyledı tahlıller temız, Sadece bugün aşırı derece de 2-3 sefer sarı balgam gibi akıntı geldı. Normal ıle aynıydı ama mıktar olarak çok fazlaydı. Serklajlı olupta nısan yaşayan varmı? yoksa bebek buyudugu için akıntı normal mı? Bebegım 1 hafta daha dayansa premature olmasa 😔