Edugumoglu Hamileliginizin son aylarında süt yapan yiyecekleri dahil ederek farkli bir beslenme planı yaptinizmi uygulayan varmi bana bir kaç gün once bir arkadaşım söyledi mantıklı geldi ama merak ettim Onun önerisi Dereotunu salatalarda fazlaca kullanmak Çok kilo yaptığını bilerek dikkatli tüketimde boza ve helva Buğday yine salatalarda tüketmek gibiydi Sizin fikirleriniz nelerdir bu konuda
GizAy Edugumoglu Medine hurması ve bol bol sivi al canim Dogumdan sonra kompostu çok iç asiri süt yapiyormuş ve goguslerini fatiha suresiyle ovala masajda sütü cok etkiliyor
melegimizgeliyor Edugumoglu inanın sadece su bol bol su güzel süt yapıyormuş ablam diyetisyen onun önerisi 🥰🥰
sudamlasi Edugumoglu evet biliyorum. Onun için şimdiden düşünmeyin gerçekten kendinizi strese soktugunuzla kalırsınız🤷🏻 Doğum sonrası sütüm gelcek diyin yeter😊
GizAy Htctsbk Erik kayisi visne her kompostu sivi olan hersey süt yapar zaten bol su ve 5 yengem + ablamin (en az 3 dogum hepsi ) Onlardan biliyorum kompostu cok faydali hem sudan daha lezzetli surekli su mide bulandirabiliyor
Nurysf Her isteigin de bebeği emzirmek bol bol emzirmek sürekli emzirmek ilk kural 💁 sonra boooll su ve hurma 😋 ayrıca dereotu ve şekersiz incir kompostosu da gayet faydalı kızlar. Komposto yine su ihtiyacı gibi düşünülebilir ama mutlaka şekersiz yapın kilolarda hoop uçuverir. Kabızlık yazarsanız tabiki kayısı 💁 yoksa incir en güzeli bol sütler hepinize 🎈