Dün bebetime kaset test yaptım öğlen sıralarında yapıp uyudum 3 gibi baktım silik ama gayet görünüyordu bugünde sabah erken gebelik aldım bişey yok göremiyorum birde freely kaset test ikisinide yaptım kaset de dünkü gibi çizgi var ve dün regl olmam lazımdı.

