aslincaa Kızlar 2-3 gündür karnımda ve belimde çok ağrım oluyor. Karnım yarım saat 1 saat ağrıyıp diniyor. Normal mi acaba
papatya346181 aslincaa Canım benim de 32+4 iki gündür çok şiddetli kuyruk sokumum da bir ağrı var. Ama artık normaldir. Hem bebeğimiz ağırlaşıyor ağırlık merkezimiz değişti. Bol bol dinlenmeye çalışıyorum.