Kızlar selammm camları bayadır silmiyordum hep yağmurdan dolayı full çamur olmuş bugün sildim ama öyle ayaklarımı kaldırcağım kadar yüksek değil camlar normal boyutta ve pas pas süpürge çektim vs toz aldım haliyle yapılması zorunlu işler bizler yapmasak kim yapcak 4 ay 4 günlüğüm bişey olurmu sizce belime ağrı girdi direk hiç yorulmaya gelemiyorum sonrada pişman oluyorum acaba bebeğime bişey olurmu diye yoruldum vs vs süpğrge çekmek pas pas yapmak bebek için zararlımı ya