Eda3460 Arkadaşlar 37+3 deyim 1 saattir belimden kasiklarima vuran bi ağrı var aynı adet ağrısı gibi hafif hafif gelirde ateş basarya insana öyle. Sol bacagima da vuruyor acaba bu doğum belirtisimi ????
Kumral60 Eda3460 Dogum sancisi da belden kaaiklara vuruyor canim bir dus al bakalim gecmezse kesin dogum sancidir birde zamanla sanci araligi duzene girerse dogum sancidir.
Mortutku Eda3460 çok sıcak olmadan duşunuzu alın rahatlama olmazsa dakika tutun iki sancı arası süreyi takip edin
Eda3460 Inşallah doğum sancisi değildir suan kendimi hiç hazır hissetmiyorum 😯☺☺ ama tabi hayırlısıyla gelsin biraz daha bekleyim eğer gecmezse eşimi ararim aksi gibi bugün yemeğe misafir davet ettim 😯