Damla_2121 Bugün adet gecikmemin 9.günü test yapıyorum negatif bugün bile yaptm yine negatif geç dölenme olmuştur umarım bilmiyorum cumaya kadar kan tahlili vericem olmazsam.benim merak ettiğim aranızda böyle olupta geç döllenme yaşayan varmı ?
ArasveAnnesi21 Damla_2121 benim yanlış hatırlamıyorsam 17 gün gecikti yani 20 güne yakındı test yaptığımda pozitif çıktı ve çok yeniydi sonra doktora gidince geç döllenme olduğunu söylemişti çok şükür bebesim gayet iyi 15.haftaya yaklaşıyoruz sende güzel haberler alırsın inşallah canım benim❤️💞🥰
myangelson Damla_2121 geç döllenmenin belli bir süresi yoktur. Örneğin ben son adet tarihimle hesaplanan hamilelik haftasıyla şuanki olan arasında 8 hafta fark var 😊 2 ay adet görmedim neredeyse ve hamile kaldım
inriii farkettim ki bu ay cogu kisi bu uygulamada adeti gecikmis benimde gecikti gerci adet duzensizligi var ilacla oluyorum sizde durum nasil düzenli mi hep
Damla_2121 myangelson test falan yapıyormuydunuz bu 2 aylık sürede yoksa bu kadar geciktikten sonra öğrendiniz
Username06 myangelson maşallah size benim 7 haftalık ultrasonda 5 hafta çıkıyor 11 mm kese boyutu ama doktor olumlu konuşmadı beta değerlerim hep iki katı artmıştı
myangelson Damla_2121 yapıyordum kan veriyordum sonra bıraktım taşınma telasimiz vardı bosverdim gittiğimiz ilde bir doktor bulurum gozukurum dedim sonra adet belirtilerim başlayıp 10 günü geçip adet olmayınca bir test yapayım dedim öyle tesadüfen öğrendim
Damla_2121 myangelson ay çok sevindim gerçekten adınıza darısı başıma inşallah yarın 10 ertesi günde 11. Gün olucak bakalım testte cıkmadı ama inşallah kanda çıkar