Bende aynı durumdayım geçen hafta çıktı hem açlık hem tokluk şekerim yüksek çıktı endokrine yönlendirdiler pazartesi tekrar kan verecem gerekirse insülin başlayacaz dedi bebeğin suyuda fazlaymış kilosuda bir hafta önden gidiyormuş diyet verdiler ne yapcam bilmiyorum suyu düşmezse sezeryan diyorlar ne kadar doğru bilmiyorum