ZeynepetinGecekuu Doğum yapan anneye 5500tl veriliyormuş alan var mı aranızda ? Bugun gazetede okudumm
Damla________ ZeynepetinGecekuu Doğum parası icin çalışıyor olmak şart 32. Haftada doktordan rapor alıyorsun çalısmaya devam edeceksen çalışabilir etmeyeceksen çalışamaz raporu toplu vya 2 ye bölüp veriyor ben 1.sini aldım süt parası artı dogum 2.260 kadardı sanki diğer yarısını Mart’ta alicam
HalisEbruoban d@ZeynepetinGecekuu#296186 32 cı haftana kadar calısman gerekıyo daha sonra dogum raporu alıyosun yarısı dogumdan öncr yarısı dogumdan sonra yatıyo bazı iş verenlerde raporu gec bildirdigi için dogumdan sonra topluda yatabiliyo canım
Damla________ [bilinmeyen] evet ama her zaman aynımı olur bilemiyorum 170 i arş istersen onlar daha detaylı bilgi verir
Damla________ ZehraEmreEge hayır bordroya göre daha yüksek alınıyordur belki bilmiyorum ama arkadaş heralde asgariden yüksek alanlar hakediyormu demek istedi sanırım onun icin diyorum farketmiyor
Arya92 İş göremezlik rapor parası olarak geçiyor benim bildiğim ve asgari ücret çalışanlar için söylediğiniz rakamlar.normalde aldığınız brüt maaşa göre değişecek rapor parası aynen raporu olduğunuzda ise gelemediginizde SGK dan aldığınız para gibi
Oge Bağkurlu ve sgk lı annelere veriliyor sgk sayfasında şartlar yazıyor burdakiler eksik kalabilir prim gün sayısı maaşınız vs etkileyen faktörler var