Cansuy41 enfeksiyondur akıntı oluyor o da vajinamızın kenarlarına değince kaşıntı yapıyor kac haftalık gebesin bilmiyorum ama bende olmuştum travazal krem var doktorum onu önermişti kaşıntı olunca yüzeysel sürüyordum bide onlar fitil veriyor tabiki bana fitil yazmıştı sadece 2 tane vardi üstünde birini koydum alttan biri kaldı birdaha da olmamıştım ben