nisamom_ Kızlar 5+3 tüp bebekle gebe kaldım henüz kese görünmedi bugün biraz akkntıyla karışık kahverengi leke geldi bişey olurmu acaba sabahtan beri içim içimi yedi ağrım falan yok herşey normal bu haftalarda böyle olan yaşayan varmı?