Asrbg benimde adetim 1 gün gecikmişti test yapmıştım ikinci çizgi silik çıkmıştı ertesi gün tekrar sabah yapmıştım birazdaha belirgindi sonra kan tahlili yaptırdım hamileymişim şuan 25 haftalığım 😊inşallah seninde beklediğin gibi çıkar hemen şimdi kan vermeye gitmelisin bence 😊