cigdemmomm merhaba kızlar 12+4 günlükken doktor bebeğim için kız hissediyorum demişti, 14+4te erkek denildi rica etsem anlayanlar da bir yorum yapabilir mi https://hizliresim.com/50wlpol
cigdemmomm Elzeminval bilemedim ben de bacak arası fotoğrafı bu, kordon mu yoksa orada gerçekten bir şeyler mi var😅
cigdemmomm Mavikizkaracocuk benim kız hayalim vardı ama hamile kalınca cinsiyetin önemli olmadığını fark ettim ve sadece sağlıklı hayırlı bir evlat istedim hep, umarım hepimizin bebeği öyle de olur☺️