Merve034 tutunacak birileri varsa yanınızda o da şükür sebebi .Ben de tek başıma geçirmiştim süreci 🤦🏻♀️ zor oldu .senden de Allah razı olsun 😍😍😍😍 gerçekten kolay değil ..ameliyat olan herkes yatıp dinlenir toparlanır biz kalkıp bir de bebek bakmak zorunda kalıyoruz. O yüzden ne düşünsen haklısın şu süreçte.
Benim dikiş değildi yapıştırmaydı sadece bir hafta sonra bandı çıkardı çok hızlı iyileşti bant çıkınca krem verdi onu sürsüm antibiyotik krem.yani dediğim gibi 40 gün en fazla 2 ay sonunda çok rahat banyoda dokunabilir hale gelmiştim karnıma falan. tabii hareket etmek daha kolay oluyor ama dikiş çıkarma durumunu hiç bilmiyorum inan .umarım kolay olur senin için