Nisbaral niye zorunda olalim canim doğum yapan biziz onların bize hediye getirmesi gerekir ona bakılırsa 😀 ben oğlumda yapmamistim yani hiç aklıma gelmemişti yapmak o yüzden kizimada yapmayı düşünmüyorum zaten sonradan çıkan bisey bu, durumu olanlar güzellik olsun diye yaptiriyo ama bence gereksiz bebeğiniz ihtiyaçlarını alin