duyguluanneee Merhaba hanımlar , Ben hastanede dağıtmak için çok değil 25 tane ayıcıklı mum yaptırdım ama ben bunları hastanede neyin içine üstüne koyucam onu bilemedim nasıl bir şey almalıyım çikolatalar var onun kutusu var siz nasıl yaptınız acaba ?
myavocado duyguluanneee hasır dekoratif sepetler var ben onlara koydum, magnet yaptırmıştım, görsel ekledim fikir olur