Yenigebes hastaneye kimse gelsin istemiyorum ben ancak belki fotoğraf çektirmek için bir iki süsü yaptırabilirim buradan da naçizane bir uyarı yapmak istiyorum lütfen ama lütfen hastane odanızın kapısını süslenmeyin içeriyi süsleyin orada bebeğini kaybeden ölü doğum yapan annelerde okuyor ben çok üzülüyorum 😥