Kızlar bugün itibariyle 40 haftaya girdik,bugün muayenede yine hem vajinal hem karından ultrason yapıldı kafası daha da aşağı inmiş bu iyi dedi doktorum,normal doğum istediğim için ve bir problem gözükmediği için kendiliğinden gelmesini bekliyoruz,bu durumları yaşayan var mı doğumunuz ne zaman oldu ?