Esesta benimde senin gibi 7 haftalığım bide hastayım biraz acile gitmiştim onun için acilde doktor baktı çok şükür bişey görmedi sıkıntılı ağrım var sol kasıkta batma oluyor böyle bir an için giriyor sonra gidiyor gün içinde tekrarlıyor böyle doktora sordum yerleşme ağrısı ve rahim büyümesinden olabilir dedi tam rahatladım dedim hemen sonra düşükte yapabilirsin ondan da ağrı yapabilir zaman gösterecek dedi eeee herşey normal diyip sonra öyle demesi insanı kuşkuya düşürüyor