Deletedmom_116 bende tam anlamıyla aynılarını yaşıyorum. 2li testin yüksek çıkması teknbasina bir şey ifade etmiyor. Şükür bu zamana kadar herhangi birseyde çıkmadı. 34 haftalığız. Geçen hafta böbreğinde büyüme olduğunu, bunun da genelde doğumla birlikte geçtiğini söyledi sağlıkla gelsinler