Şuan oldu beynim yandı resmen gözümü acıdan açamadım.. Aniden geldiği içün hapşırık rahatlama hareketi yapamadım. Rahatlama hareketi olarak yatar sırt üstü pozisyonda iken, tam hapşırık geleceği esnada; ayaklarını kendine çekerek yani dizlerini kırarak ağız mesafene doğru yanaştırcaksın. O zaman ağrı olmuyor. Ben bu kez hazırlıksız yakalandım yaoamadım. Böyle bir hareket keşfettim acı olmuyor o esnada