Tkatka bende tüp bebek ile hamile kalmıştım , altıncı haftada yaşadım sanırım ilk kanamayı sonraki haftalarda da ara ara oldu , çok şükür bebeğim sağlıklı 22 haftalık oldu , doktorunuzla iletişime geçmelisiniz , doktorum bana kanama olduğunda ayaklarımın altına yüksek bir şey koymamı ve uzanmamı , ağızdan bir adet progestan almamı tavsiye etti , tabi sizde doktorunuzla görüşün muayene olun , ama çok stres olmayın kanama oldu diye düşük olacak değil illa