GizemKoyuncu Hlybyrkk ayy aynı günümüz 🥹 5 gün önce nişanım geldi ama ne sancı ne doğum belirsini yok beklemedeyim. Bugün kontrole gideceğim bakalım ne diyecek doktorum
EbruAysen23 5 gün kaldı tık yok açılma yok normal mi sezaryen mi belli değil mental yok olarak iyi değilimmmm 😂😂😂
Hlybyrkk EbruAysen23 Benim 3-4 cm açılmam var en son pazartesi nst de sancım da çıktı ama hala tık yok bendede🫠 Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah, sabredemiyorum artık😅☺️
Hlybyrkk GizemKoyuncu benim de nişanım 36 da geldi sancım yok ama dünden beri bir bel ağrısı var hafiften 😊 Hadi güzel haberler inşallah canım cuma da benim var kontrolüm ama yarın 12.12 de doğurmak dileğim🙏🏻🫠🥰
GizemKoyuncu Hlybyrkk kontrolde her şey normal sancı yok 1 cm açılma var bekleyeceğiz dedi. Şimdiye kadar zaman o kadar hızlı geçti ki anlatamam son günler ya geçmek bilmiyor. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🫶