Helene16 Nasılsınızzz kızlarrr belirtiler başladı mı 🥰♥️ Ben çok mutlu hissediyorum.. henüz hayatımı etkilicek derecede belirtim yok. 16 Aralık randevum var bakalım heyecanlı bir süreç ☺️
Aleynanaz Helene16 benimde cuma günü kontrolum var inşallah kese gözükür belirti olarak şiddetli göğüs agrisi ve adet sancısı gibi belirtiler var bide biraz yüzüm ve cildim sivilcelendi
Denizlina09 Helene16 selamm bende 5.haftdayım kese gördüm 18 inde randevum var bebişi görebilirim umarım hafif kahvrerengi lekelenmelerim var progestan içiyorum. belirti olarak göğüs hassaiyeti ve uyku var sadece :)
Viyanaraf Helene16 4+5 kasık ağrısı ve bel ağrısı göğüs ağrısı var cuma günü kontrolüm var umarım keseyi görürüz
Helene16 Aleynanaz Aaa bende hiç belirti yok şimdilik canımm , ayyy senin kontrolün daha yakınmış. Ne kadarlık oluyor cuma günü 🥰 Sağlıkla alalım bebişlerimizi inşallah
Pinar59 Aleynanaz benimde bu şekilde oldu Ağrı ara olucak şuan 7.haftadayız ara ara ağrı olabiliyor bulantı ve kusma eklendi🥺
Aleynanaz Helene16 evet inşallah canım ben 4 veya 5 haftalık diye tahmin ediyorum 29 Kasım’da beta HCG testinde 56 çıktı değerim şimdi kaç haftalık olduğunu öğrenmek için gidecem
Aleynanaz Denizlina09 ay maşallah bende progestan içiyorum 100 mg ama bunu ne zamana kadar kullanicaz ki
Helene16 Denizlina09 Aaaa çok iyi keseyi görmüş olmanııız benimde 16 sında randevum inşallah keseyi görürüm 🥰 Erken yumurtlama oldu zaten muhtemelen götürürüm diye düşünüyorum o yüzden . Bakalım iyi haberleri verelim birbirimize ♥️☺️☺️
Helene16 Aleynanaz İyi haberlerle dön inşallah canımm 🥰☺️ ailelerinize söylediniz miiiii… ben biraz sabırsız bir insanım hemen söylemek istiyorum ama eşim daha 1 ay bekleyelim diyor
Denizlina09 Helene16 görürsün inşallah sende canım ,ben bi tek anneme söylemek istiyorum eşime kalsa şimdiye herkese söylemişti :D
Helene16 Meltemzel Aaa birebir aynı günümüz canımm🥰 tabi net ölçüm ultrasonda olur … hangi tarihte yumurtlama olmuştu senin
Helene16 Aleynanaz Yaaa ne güzelll… biz daha sadece eşimle ben biliyoruzzz doktor kontrolünden sonra ailelerimize söyleriz 😍♥️ Söylememek için zor duruyorum ama hahahahah insanlar nasıl 2-3 ay saklayabiliyor
Helene16 cauuv1 Çok iyi yapmışsın canımmm… bende öyle yapacaktım aslında git gel yapmamak için ama sağlık ocağında kan verdim pıhtılaşmayla ilgili bir değerim çok az yüksekmişş.. hemşire bence doktor bi görsün dediiii o yüzden 16 sına aldım bende ☺️
cauuv1 Helene16 iyi yaptın canım baksın bisey yoktur insallah saglık ocagında bende pazartesi veririm kan heralde