Ozgur201_ Merhabaaa. 22 haftalık greyfrut kadar bebekleri taşıyan göbeklerimizi paylaşalımmı?😄 atan olursa atarım çünkü küçücük benimki 12 haftalık gibi😂🤦🏻♀️
Bebekmert Ozgur201_ hahahha 22+3 ten merhaba 2. Gebeliğim olduğu halde benim yok ki daha göbeğim ama durun atacagim yine de❤️
ozlemsndl1 Benimki de bugün 22 haftalık ama benim göbeğim de küçük😂 burada nerden atıldığını bilmiyorum.
Ozgur201_ Bebekmert yaa minnakk😍😍 bende de erkek ama benimki bi garip şişmiş ya😂😂 atayım bi bak çok aşağıda
Ozgur201_ Ozgur201_ ben bi de korkuyordum neden aşağıda hep diye. Ablamda da böyleymiş erkek bebek aşağıda olur diyo🤷♀️
Bebekmert Ozgur201_ erkek bebek aşağıda olurmuş evet ilkim kızdı daha yukardaydi daha belirgindi . Bu erkek hareketleri de hep aşağıda zaten benimkinin . Sağlıkla gelsin miniklerimiz