irem_0k Kızlar normalde 8 aralık regl tarihim 7 aralıkda idrar testinde çift çizgi çıktı değerim 224 dü 9 aralıkda tekrar kan verdim 287 çok fazla artmamış günüm çok geçmediği için artış normal mi yoksa kimyasal gebelik midir?
Mrvsmt2502 irem_0k üzgünüm az artık sağlıksız ya da dış gebelik olabilir. Bugünde test verin duruma bakın
Mom6535 irem_0k kimyasal olabilir dış gebelik ancak bir kaç beta sonrası anlaşılır ama oda bir ihtimal maalesef sağlıklı görünmüyor
Shruzn irem_0k benimde böyleydi sağlıksız gebelik düşük yaptim umutlanmanızı istemem her şeye hazırlıklı olun beta takibini bırakmayın iki günde bir aynı yerde verin mutlaka Allah büyüktür 🙏🏻
irem_0k Hayır ilki kadın doğumda ikinci testi sağlık ocağında verdim bugün tekrar vericem umarım bir sorun olmaz
Shruzn irem_0k benim 113 145 160 diye gitmişti en son 500e geldi kanamam basladı kürtaja gerek kalmadan düşük yaptım iyi takip önemli aynı yerde aynı saatte beta vermeye özen gösterin
Leylimselin irem_0k farklı kurumlarda test verdiğiniz için olabilir bundan sonraki takipleri aynı lab üstünden yapmaya dikkat edin ama yine de kimyasal olabilir maalesef bu artışa göre
busra58ayd58 irem_0k benim ilk verdiğimde 40 dı. 2 gün sonra 180 olmuştu sanırım senin artışında bir problem var. çok zaman geçmeden takip et kimyasal ise inşallah hayırlı zamanda hayırlı şekilde olur