Eda42_ Akseec Silik çıkmış gibi ama çok idrar damlamis gibi istersen tekrar bir daha test yaptır yada âdet günü geçtiyse kan testi verin en iyi sonuç o şekilde olur
Akseec Eda42_ cok idrar damlasa bile komple kirmizi olmaz mi ya cizgi kismi ayriliyo bakin orasi kafami karistirdi ama tekrarlayacagim. Benim her isim boyle iste kizceler
Eda42_ Akseec Çok değil biraz. Fazla olmuş en iyisi tekrar test yapmak en iyisi inşallah pozitif sonuçlar alırsın
october Akseec ya ben de anlamadım predictor dün 20 dk sonra gölge oldu bu sabah tek çizgi. bebetime erken test silik fortest silik kaset aşırı gölge. kan vermekten sıkılmasam gidip vericem ama artık danışmadaki kızlardan utanmaya başladım deli sanacaklar
Akseec october bende eczacilardan utaniyodum internetten almaya basladim artik testleri inan ki. Bence o kadar silik cizgi varsa vardir ya kac gun var bat’a?
october Akseec bugün yarın olmam lazım çatlama 29’undaydı olsaydı predictorde de çıkardı diye düşünüyorum
Akseec october ben predictore gram guvenmiyorum artik benim icin bitti kaset testten devam vallahi şok etti beni
Mavikizkaracocuk Akseec bildiğim kadarıyla o marka testiniz de pozitifti neden bu kadar sinirlendiniz:) bence siz gebesiniz tüm testler yalanci pozitif verecek değil ya
october Akseec ben nedense seni hamile gibi hissediyorum umutlandırmak istemem. istersen kan ver testlerle uğraşma
Akseec october yok canim negatif ben eminim ya beklicem adetim gelmezse giderim kan veririm valla bunaldim oturup aglicam ne kadar sıkıntılı ismis. Simdi bitane daha kaset test yaptim cok silik cikti
Akseec october ben cok etkileniyorum kanin negatif sonucundan testler cok yipratmiyo ama o >1.20 yi gormek ölüm benim icin
TugceOrak Akseec seni var ya az kaldı alıcam elime 😀 kız delirttin akşamdan beriiiii 😀git şu kanı ver hasta etme bizi
Serya3 TugceOrak evt bencede ya kaset test için açtığı postada baktm bunada madem bu kadar merak ediyon bizide merakta bırakmadan kan ver ya🥺🥺 Akseec