Duyguxx 10 haftalık hamileyim kızlar karnımın büyüdüğünü hissediyorum. Eşimde farketti . Kilo almam söz konusu değil çünkü kilo almadım. Bu dönemde başlar mı büyümeye?
Burcuctn 10+3 üm kilo almadım verdim ama karnım çıkmadı hafif göbeğim vardı benim zaten anlamıyorum oyüzden 😊
Hatice9202 Canım bende tam 10.cu haftadayım karnım büyümeye başladı diğer klasiklerden ziyade lcw da beli lastikli çok güzel pantolonlar var ilk pantolonumuzu almış bulunmaktayız Miğde yanmasından ötürü 2 kilo verdim fakat göğüslerim çok şişti aşırı hassas sütyen kullanmakta zorlanıyorum biraz önce nette gördüm içi sünger dolgulu atletler var bugün işten çıkar çıkmaz ilk işim onlardan almak olacak😊😊inŞaallah sağlıkla alırız bebeklerimizi kucağımıza 🙏🏻🙏🏻