Nilbebek27 Kızlar 9 kg almışım.. 39 da sezaryenim var 6 haftam var yani bundan sonrası karbonhidratı tamamen kessem kilom sabit kalır mı
Lagertha46 Nilbebek27 karbonatı tamamen kesemezsin vucudun karbonhidratada ihtiyaci var .guzel ve dengeli beslenmen daha etkili.+bende 33 deyim cok kilo alamadim ama bebis kilosu onemli kilodur verilir.
yuksell07 Nilbebek27 33. Haftadayim 28 haftadan buyana hiç kilo almamisim amadoktorum meyvesuyu patates makarna princ yemeyi yasakladı 🙈
BusZeyRas Nilbebek27 canım ben de 34+1im 7.5 kg almışım ama ben baya kilolu hamile kaldım. Valla 38+6 da sezeryanım var ama en fazla 2,5 kg daha alırım diye düşünüyorum. 🙈😂
yuksell07 Nilbebek27 bende toplamda 10 kilo almışım 32.haftada de doktora gitmiştim artık karbonihidrati tamamen kesiyoruz protein ağırlıklı besleniyoruz dedi tatlı hamur işi hiç yeme dedi bebeğe kilo aldiralim dedi
BusZeyRas Nilbebek27 dün doktorum da kilon çok güzel ama son zaman çok şişmek istemiyorsan karbonhidratı azalt bol protein, bitkisel protein, sebze ye dedi. Bunu yazarken sabah sabah dubai tatlısı yiyorum hiç sorma sjsjsjsjs
12betul Nilbebek27 canım bende 34+5 im 11 kilo aldım ve 3. Gebelik 7 kiloyu 26. Haftama kadar almıştım sonrası için bende korkuyordum . Ama günde 2 öğün beslenmeye başladım . Asla aç kalmıyorum . Çikolata şeker ekmek tuzlu tüketmiyorum . Onun dışında canım ne isterse midemin aldığı kadar doyama kadar yiyorum öğle saatlerinde kuruyemiş meyve yoğurt tüketiyorum . Ama bende hiç ödem olmadı şükür . Kilo da alsam çok takmazdım 2. Gebeliğimde 25 kilo ile doğuma girip 6. Aya gelmeden -30 u görmüştüm hem de sadece emzirme ile . Ayrıca haftama göre kilo alımın gayet iyi
Balkan77 Nilbebek27 bende 33 haftadayım 5 kilo aldım tamamen 65 tim en son şuan kaç oldum bilmiyorum 29 haftalıkken gitmiştim bana da meyveyi çok yeme karbonhidrat yeme dedi geriye de bişi kalmıyor ☺️ ama dinliyor muyum asla çünkü doymuyorum
Nilbebek27 Balkan77 ay ben asla meyvesiz yapamam 🥹 çünkü gebelikten önce ağzıma sürmezdim şuan çok yiyorum beni tatmin ediyor ekmeği ve hamur işi tatlıyı bıraktım ama
Balkan77 Nilbebek27 ekmek hamur işi sevmem zaten ama meyvesiz bende yapamam dedim onu kesemem meyveyi de aslında çok yememek gerekiyor sonuçta şeker var çocuğa şeker yüklüyoruz ama dayanmıyorum ☺️
Nilbebek27 Balkan77 çok haklısınız :/ inşallah sağ Salim bitiririz bu süreci ve sağlıkla kavuşuruz evlatlarımıza
Balkan77 Nilbebek27 inşallah kuzum biz birer güçlü anneyiz başarıcaz bu işi ☺️ kiloyu da çok takma verilir bebişlerimiz sağlıklı olsun önemli olan şuan o 💕