22 haftalıkken detaylı ultrasana girmiştim. Adet tarihine göre 22 di ama ultrasona göre 21 haftalıkdı. Kafası da 20 haftalık çıktı kafa yapısı küçükmüş ama çok şükür sağlık problemi herhangi bir sorun çıkmadı hersey yolunda dedi. Böyle olan var mı düzelir mi acaba doğarken sorun olur mu merak ediyorum? İlk gebeligim sezaryen bu da sezaryen olacak inşallah kendi haftası neyse o tarihte doğum olur şuan 25 haftalığim ama detaylıya göre 24 oluyor