nazli-21 Kızlar ilk gebeliğim 12+0 dün akşamdan beri kasık ağrısı yaşıyorum ara ara bıçak saplıyormuş gibi ağrılar oluyor normal mi ?
Fatma6868 nazli-21 bizde 10+2 olduk dünden beri benim de aynı sol kasığımda ağrı mı gerilmemi ne olduğunu bilmediğim bi ağrı var
i_srcb nazli-21 bendede çok oluyordu çoook ağrıyordu uykumdan uyandırıyordu, rahim büyümesiyle ilgiliymiş sonra bebek büyüdükçe azaldı.