**Kızlar selammm, gebeliğimin başından beri yaman tıp merkezine takipteyim doktorumuz çok iyi memnunuzda ama aklımızı karıştıran şey var tıp merkezine ne kadar çok güveniyorsunuz da doğum yapmak istiyorsunuz diyorlar ama doktorumuz oraya ekibi ile birlikte gelmiş. Dr Sevtap Hanım’da doğum yapıpta sıkıntı yaşayaman anneler yazabilir mi? ****