_mucizem_ Kızlar afedersiniz çok gaz sancısı çekiyorum 2 3 gündür. Midem de çok kötü. 20+3 haftalık hamileyim bi öneriniz var mı Allah rızası için dayanamıyorum artık 😥
Sais _mucizem_ malesef benimde kabızlık ve gaz ağrısı ne yesem gaz yapıyor doktor bi şurup vermişti oda pek etki etmiyor sanırım
Eymenkuzusu _mucizem_ eger karniniz cok cikmadiysa yüzüstü yatinn o sekilde gaz cikisi rahat oluyor hareket edin bacakalrinizi karniniza dogru çekme hareketleri ayaklariniza sicak su torbasi koyun az az sık sık yiyin yuruyuste iyi gelir
akkaya_1234 _mucizem_ ayaklarını belini sıcak tut masaj yap hafiften beline zeytinyağı iç bi kaşık üstüne sıcak ılık su içsen kabızlığa iyi geliyor
superstar_00 _mucizem_ Ben de hamileyken öyleydim ama çok kötüydüm doktor bana gaz ilacı yazdı o da anı kurtarıyordu sonra bir daha başlıyordu kendinizi sıcak tutmaya çalışın hamileyken yapılır mı bilemem ama elinizi karnınızdan aşagı doğru sanki bir yeri siler gibi süpürme hareketi yapın gazları aşağı iterseniz ve çıkışa doğdu giderler ama gebelilte bu yapılır mı bilmiyorum.
Nannaann Bende aynı şekildeyim 19+3 üm devamlı bir gaz sıkıntım var ve kabızlık. Akşamları karnım taş gibi oluyor oturduğum yere sığamıyorum çok zor
Edanursoylu Bende çok afedersiniz ciddi kabızlık çekiyorum. Gaz sancısı desen ayrı inanin bir çözümünü bulamadım. Belki kuru üzüm hoşafı iyi gelebilir size
Luna93 Kabizlik bende oldum olasi var, ama gaz icin hareket edin, yuruyus yapin / ayakta durup tek tek dizlerinizi yukari kaldirin / ayaktayken saga ve sola egilin / squat hareketi yapin, gaz cikacaktir, kabizlik icin tabi lifli gidalar, bol su icmek…
travmagul Kızlar bendede gaz var ama kasıklarım ağrıyor yani oraya baskı yapıyor yani ben öyle düşünüyorum öyle olabilir mi
elfbcr _mucizem_ ay bende aynı durumdayım hamileliğimin başından beri idrar yolu enfeksiyonum var şuan 16 haftalığım ve gaz sancısı beni bitirdi bel kasık ağrısına ve sancısına dayanamaz hale geldim, siz şuan nasılsınız neler yaptınız enfeksiyona çare bulabildiniz mi 🫠
cansugunes0210 _mucizem_ bana da şurubunu verdi rahatladım çok şükür biraz ne çekiyordum bende çok zor o gaz sancısı