Kızlar bi akrabamız doğum yaptı. Bebek görmesine gidicez . Önce kiyafet alır bohça yaparız dedik .Ama sonra zaten yeterince kiyafet alınmıştır diye TL takmak daha mantıklı geldi . Söyle ki bu aralar maddi olarak da tıkanmış durumdayız biraz . Sözün kısası 1000 lira bıraksak Beşiğine uygun olur mu sizce