Cberrin Merhaba, ben de şeker yüklemesi yaptırdıktan sonra bununla karşılaştım. Şekerim çıkmadı bir değer yüksekti sadece ama beslenmeye dikkat edelim dedi doktor. 2 hafta sonraki kontrolümde 29. Haftada karın çevresi geriliği var dedi. Tüm her şey normal ama karın çevresi geride. Size ne dedi doktorunuz süreçle ilgili acaba?