Asdf1 çok doğru söylüyorsunuz teşekkür ederim. Aslında çok aşırı stres yapmıyorum eskisi gibi önceden çevremde hamile insan görmek istemiyordum duymak istemiyordum onlar adına sevinirken kendi adıma üzülüyordum hemde çok ama şimdi öyle değil biraz daha atlattım, ayıptır söylemesi sürekli bir şeyler yapamıyorsun karı koca ilişkisi olarak yoruyor gibi oluyor bir süreden sonra🙈 o günleri bilip en azından bu ayda ben yapmam gerekeni yaptım derim diye düşünüyorum 🥲