Deletedmom128 doğum yaptınızmı bilmiyorum ama ben doğumumu bölge hastanesinde normal doğum olarak yaptım 9 ay önce şimdi tekrar hamileyim hastane çok temizdi çok memnun kaldım ben ebelerden zaten normalde doktor görmüyorsunuz gebe servisi çok iyi değildi sadece hem temizlik hemde çalışanların yaklasımı sormak isyediğiniz varsa cevaplayabilirim özelde hiç özel gibi olmadığı için tercih etmedim açıkcasıen ufak birşeyde bölgeye gönderdiler kabul etmiyorlar