Revannn Canım kişiden kişiye değişir elbet ama ben hiç memnun kalmadım. Kendisinin takipli hastasıydım. 28. haftada kanamam oldu hemen gittim sorun yok diye beni eve yolladı . Kanama devam edince bölgeye gittim erken Doğum riski olduğunu, rahim ağzının inceldiğini öğrendik ilaca başladı doktor. Tekrar Ahmet’e gittim. Bana dedi ki bir sorunun yok, abartıyorsunuz. İlacı bırakın. Ama bir yandan da kanama olursa mesai saatleri dışında buraya gelme üniversite ya da bölgeye git dedi . Ben artık nasıl güveneyim o doktora . Gitmedim hiç bir daha gitmem de. Aklımd hep soru işareti olur. Güvenmem artık. Onun yüzünden zaten şu an doktor hastane arayışındayım