Adenbebek benim ilk gebeliğim ilk 16+4 de hissettim doktoruma sordum bu his çok farklı pıt pıt atıyor dedim yada içimde dalgalanma hissi oluyor dedim bebek mi emin değilim dedim oda bebek o hissetmen normal bu haftalarda birde sen baya zayıfsın onunda etkisi var demişti. Gün içinde çok yoğun olduğumda çok ayakta kalınca uzanıyorum beş dakika sonra pıt pıt başlıyor 🥰