mcmdkvmdmvm merhaba 38+3 ten yaziyorum sancinin yalanci olup olmadigini nasil anlayacagim bilmiyorum karin sertlesmesi neden olur kasilmadan dolayi mi yoksa bebegin sirti falan mi onu da anlayamiyorum lutfen yardimci olun
Civciv53 mcmdkvmdmvm ıkınma isteğin gelebilir tuvalete gidersin ama gelen giden olmaz. Karın sertleşmesi de kasılma canım geçmezse ihmal etme karın ağrısı olarak hissetmiştim ve ıkınma isteğim geliyordu. Bıçak saplanır gibi olur. Ve bebeğin hareketlerini takip et canım
Leyli_gul mcmdkvmdmvm Ben sabah 9 dan beri düzensiz sancı çekiyordum saat 3te hastaneye geldim 4 cm açıklıkla yatış verdiler bacım karnım sancı geldiği zaman taş gibi oluyor sende git istersen
yildizg Pozisyon değiştirdiğinde geciyosa yalancı sancıdır ama yok geçmiyosa ve kısa süre aralıklarla geliyosa gerçek sancıdır. Nası diyim böyle içine bıcak saplanıyo bi kaç saniye atmak istiyosun içinden ıkınma isteği geliyo