ozisim Kızlar 5. Ayın ortasındayım. Karnımın sağ tarafında özellikle bi noktada dokununca ağrı hissediyorum. Sizde de oldu mu. Normal mi bu ağrı ???
kizbebekannesii ozisim acı gibi, sanki bi yere vurmussun etin çürümüş gibi mi 🤔 eğer öyleyse bende de var doktorum rahim büyüdüğü için dedi
Zlyh89 ozisim bende 20+3üm aynı ağrı bende de var sag tarafım acıyor ağrıyor ara ara. hatta göbek deliğime doğru acıyınca acaba göbek fıtıgımı oluyorum diye korktum
SuAte kizbebekannesii benim de dün yürürken oldu 5 6 kez ara ara, sende de mi böyle oluyo? 21+5 canm bu arada
ozisim kizbebekannesii evet bende de aynısı oluyo. Annem de hatta belki bebeğin ayağı gelmiş olabilir dedi.bilemedim.